Sunday, March 28, 2010

TERASA INGIN MEMULAKAN SEMULA

Dah lama tak update blog. Rasa berat kepala ni. Kalau nak cerita kat orang banyak interruption. Last2 lupa nak cerita yang sebenarnya. Sebenarnya banyak sangat peristiwa yang menarik berlaku, tak kiralah yang manis atau yang pahit. Tapi ada yang tak boleh nak cerita kat sini. errmmmmmm! 2009 sangat happening hokey! Eh rasanya 10% sahaja yang manis, kelahiran si anak dara sudah pasti. Well, nasib baik si husband berkelakuan baik tahun 2009 until to date kalu tak lagi sesak kepala hotak..

Nampaknya kena cari masa untuk berblogging sekarang ni. Bermacam2 sebab kenapa seseorang tu berblogging. Matlamat saya hanyalah untuk release apa yang ada di benak ni. Yang telah terkumpul selama 9 bulan atau yang dulu-dulu. Berusaha mencari masa, ditengah-tengah kesibukan tugas sebagai manusia. Tiada janji ataupun komitmen yang mampu saya berikan, atau sesuatu yang extravaganza hasil dari luahan ini. Hehehe! Wah seriusnya ayat. Sometimes pengalaman hidup menjadi orang itu berubah watak! Walaupun diluar watak saya masih sengal dan bengal tapi didalam dunia maya ni saya x mampu melindungkan rasa hati. Penat sangat agaknya.

Beberapa bulan yang lepas saya mendiamkan diri seketika sebab beberapa ahli keluarga membaca blog saya, saya rasa macam tak boleh nak luahkan rasa. Malu..... Tapi sekarang mereka itu mungkin dah lupa saya ada blog yang sedang berupdate. I feel free. Kepada yang masih membaca terima kasih bebanyak. Cukuplah dulu sebagai intro. Nak upload gambar anak dara yang terbaru pun tak dapat, lupa lah nak bawak kabel camera.

8 comments:

.::WaNiE::. said...

i am still reading :)

and you dont know me, i dont know u, feel free to express ur feelings

**kerja tempat baru ok ke???

Aida said...

welcome back sis :-) akhirnya terbuka jga hati nk menulis balik kan..hehe..upload pic itu bdk eyh..msti dh besar kan...

Tijah said...

aku rindu padamu nok. kipap blogging wehhhh...

Cik Pah said...

ik..really miss u..and nak tgk sgt gamabr anak dara mu.. tentu dah besar kan

MakMonas said...

i miss u so :(

Emi Farez said...

hua... hua.. miss somer org..

wanie, cik aida, kak jah, cik pah dan yang jauh wina.. thank you

attyfir said...

setia menanti..hehehehe..

Emi Farez said...

hehe kak ati...