Wednesday, February 18, 2009

Mari tengok wayang!

Aku memang teruja nak nengok citer ni. Dah lama tunggu wei!. Apalagi bila baca komen-komen orang yang dah tengok, tambah teruja la aku. So, dengan hati berbunga-bunga aku ajak sekali pak yob ni walaupun dia ala-ala lemau skit. Ni first time nak bwk ameer gi ngok wayang.

Aku try nak booking ari ahad petang kul 3++, x dapat, kul 5++ xdapat, fedup tul aku. Disebabkan GSC summit USJ tu "ibarat kalu aku gi sana dia masuk jamban, aku balik pun x tentu lagi dia dah kuar" (maksudnya dekat sangatla). Aku (pegi sensorang, laki jaga anak kat umah) gigihkan diriku membeli secara beratur.

Sekali hambek kau, punyalah ramai macam ada sukaneka sekolah tadika gamak eh!. Aku dengan x sedar diri pun beraturla, panjang oooo.. bila tengok screen status dia selling fast untuk kul 3.40. Gua memang tak target pun nak nengok kul tu. Sekali gua check yang kul 5 .30 pun mengecewakan, few seat je yang available.. huh! takkan aku, ameer ngan pakyob nak duduk asing2lak.. Kang aku duduk sebelah pakwe hensem mau aku hilang ingatan miahahahaha! Gua pantang dengan pakwe hensem2 ni, tergoda you!

Dengan hati yang terpaksa gua amik la tiket mlm, jadila dr langsung xde. Tapi itu pun full house, walhal THX tu.

Ameer punya la suka, gelak melekek, teruja katanya.. siap ble kasi komen lagi. Risau gak kalu tetiba dia buat perangai. Tapi disebabkan cite tu best, aku xde masalah langsung. Aman damai je. Bagi aku filem ni amat berbaloi untuk ditonton, tak rugi sambil tu boleh support filem kita. Prof. madya patut malu dengan sifu dan tongga haha! Kalu keluar filem banyak dalam setahun pun x guna, kalu kualiti macam sampah. Biar tunggu 3 tahun nak siapkan filem tapi hasilnya amat membanggakan. Latest information, kutipan untuk 5 hari dah RM 2 juta. Hopefully dapat kutip more than 10 juta. Kalu kuar time cuti skolah mesti lagi best kan? Ingat aku nak pau adik aku lah suh belanja tengok cte ni skali lagi.. miahahaha!

KEPADA SESIAPA YANG BELUM LAGI TENGOK, MEH LA RERAMAI SERBU PANGGUNG WAYANG...

26 comments:

attyfir said...

yo ..kty nengok ptg nie..

tu pun puas kol brp kali.semua ful booking..

julietchun said...

anak buah kat umah tu tunggu masa je nak pau aku tgk upin ipin nih.

@e_da said...

alamak bestnyerr nak g tgk jugak la...

Anonymous said...

Best sangat ke Emi? cam ke g tgk ja nie...

azreen said...

pergi...jgn tak pegi ek....akak ni je la yg tak dapat pegi...huhuhu

Tijah said...

aku nak tengok. aku nak pi sorang jer. beli pop corn byk2....

NouroulSuhaimi said...

bestkan nok? aku rasa nak g tgk lagi jer... upin-ipin tu sangat kiut!! anak akupun dok diam je tgk ko...

.::WaNiE::. said...

kalau serbu wayang ko nak belanja ke?

echah_syed said...

pegi jgn tak pegi..mmg bestlaa.riuh rendah panggung dgn jerit pekik bebudak :)

UmiMia said...

ahad ni gi tengok..yeayyyyy

CS @ Mama AA's said...

nak p tgk gakla....huhu

CS @ Mama AA's said...

nak p tgk gakla....huhu

kakngah said...

crowded kan... aku nk angkut ank g next weekend. hopefully dah tenang la sikit. dh la dr rmh aku nk g panggung ibarat msk nasik, msk lauk pastu mkan sampai kenyang br sampai huhuhu!!!

viruspadu said...

siyes best gile kan kan kan

rasa nak tgk sekali lg :D

Helena said...

anak2 sibuk nak tengok... sempat tak tgk cuti sekolah ni? ada lagi tak agaknya?

attyfir said...

citer nie besh ar..

Anonymous said...

ibu..saya baru layan cete ni sabtu lepas...dah seminggu lebih tayang pun panggung masih penuh...jarang berlaku nih!

Anonymous said...

Tak sompek-sompek lagi nak poie...

Suzi said...

ramai org best...
tahniah sape yg buat tu...
apa nak buat akak tunggu dvd ke vcd ke...hihihi

Anonymous said...

ramainya org preview citer ni
tak tgok lagi la
anak2 pun tak ajak
tak de mood lagi arr


btw...nice to see u on board again..lama sungguh hilang..tup2 ade gak entri

Aida said...

kak!
aida pun dh tgk......
tp tyme aida pegi..ada 20 org jer dlm pwagam...ahaks!
dah kata tgk pas 2 minggu pas dtygkn..hehehe~apa nk buat..kat utan muadzam tue mana ada cinema...
tp apapun...cite nie mmg best gilos!!!!!opet tue comey...tp upin ngn ipin lgi comeyyyyyy!!

MakMonas said...

teringinnya tengok.......mana la nak beli cd wei

Nis Manis said...

nis pun ada g servay2 tiket kt tgv nu.. full house sokmo ko!!!

nmpk gaya mmg kene tggu cd sajork la nnt..

Amor Rizan said...

betul3!!! comey macam sy.. ngeh3...

alia said...

tak tengok lagi citer geng...wa..wa..

cendawanintim said...

tak tengok lagik...huhuhu