Tuesday, June 10, 2008

Menenangkan Jiwa hehe..

Hari ni amik MC kunun2 sakit perut.. AOTA jerrkk sebenor-benornye g i melepak sakan kat STURBUCK's sambillll surfing.. sesekali kenela memanjakan badan dan kehendak tekak.. ah gitu..

Ari sabtu lepas aku ngan adik aku yang besar tu gi plaza low yatt.. coz nak belikan abah aku notebook sempena ari jadi dia yang tak lama lagi.. after survey ceruk2 bangunan tu, kitaorg decided nak bli HP TX2032Z. Not bad boleh pusing2 skrin dia, touch skrin and ada remote control.. Hopefully he like it.. kalu tak suka pun aku paksa dia suka... :P yoyo.. jerrr..

Esoknyerlak aku gi kawan opis aku kawin.. cantik mekap dia,, kalu aku bujang lagi mau aku tempah mak andam yg sama... makan pun sodap.

Semalam g keje ngan perasaan yang malasnyerr tu yang ari ni amik cuti berehat... P

No comments: