Tuesday, November 18, 2008

SAPE YANG BUAT HEADER TU?

TQ WEEN sudi buat kan aku header! Aku perasan dia buat sempena ari jadi aku! hehehe!

Ameer lak menyanyi hepi birthday untuk aku!


video

Ini je N3 aku ntuk ari ni.... ADIOS!

20 comments:

ain said...

wah...wah..wah...cantik header!!! buffday gift le ni..

K.Jah said...

cantik nok!! akhirnyer ko buang jugak kaki yg bersepah2 kat tepi tu ek? huhuhu

eida.. said...

wow berwajah baru... cantekkkk

Nad Eusoff said...

yup! chantek!

tigrismalaya said...

shantekk header...

Suzi said...

wah dah tukar cat ye...cantik header tu...

azreen said...

cantikla ik header tu....comel la si Ameer tu....nak cubit sikit pipi bleh ker? hehehe

ita.itu said...

cantik nok header ko...alahai comei je bdk kecik ni nyanyi utk maknye

julietchun said...

Musti CK jeles giler nih.

aishifa said...

chantek.. chantek...

CT Umaimah said...

cantik bangat header dia....

Just Nis said...

banner meletops!!!

hepi besdayyy noks!

moga hepi selalu ye..

:)

cokolat said...

weyy.. cantekk!!!

pearlEJ said...

sangat lawa okeh header baru... kelasssss...

Snow Peace a.k.a WaWa said...

Sowi beb..terlambat wish bday kau...kau br masuk 29..haku plak menghitung hari nak masuk 30 ni..mihahahahahha

NieZearm said...

macam musim je kan tuka2 header ni... :p

★ Nu♥ℜul ★ said...

nice header ..
i like it .. c(;
baik nyer amer nynyi kan lagu epy birthday untuk mak nyer ..

atty's said...

cantik..new header tu..

Kujie said...

cutelah...suci jiwa gitu

IBU KUMBANG said...

Tq Uolls, kalau tak kerana jasa baik ween xde header tu...