Monday, September 15, 2008

Blog personality




Your Blogging Type is Logical and Principled



You like to voice your well thought out opinions on your blog.

And if someone doesn't what you write, you really don't care!

Serious and blunt, sometimes people take your blog the wrong way.

But you're a true and loyal friend to those who truly get you.

Aku tengok ramai orang buat, aku pun nak buat gak.. huissshh, macam jahat je aku punya personality... tapi mcm ada gak yang betulnya..

6 comments:

Mummy Lieza said...

salam yang..
nanti mummy pun nak cuba gak lah.. hehehehe

Lily Satrina ® said...

hahhaahha...taklah jahat.
rasanya out-spoken je..
lama tak singgah, sekali singgah baca semuanya..kena cepat takut si pipi labu bangun..
Ibu, awak mmg kreatif kan menulis?
saya harap je tulis sikit2..luang masa lapang, tapi apapun saya
rasa blog Ibu,

B-E-S-T!

Lily : Abg Ameer awak buat minuman, sempat minum tak? Apa rasa?

l♥ve; Lily and Mommy

Cakap Kosong said...

kena sgtlah dgn ko, ko bukan setakat out spoken tp sewel ckit

Izzu Izzuri said...

Eden pun nk torai juga.. Cam best jer.. Alah xpelah apapun blog personality kita kan.. Kita punya sukalah sbb da tentu entry kita..

Izzu Izzuri said...

Da torai.. Mcm sama je ngn ko.. Hikhikhik!! Padulikss!!

IBU KUMBANG said...

mummy lieza - wah tukar nama dah, nasib baik gmbr x tukar...

tya - hehe terima kasih... wah lily mesti minum susu banyak ni, sampai labuh pipi...

CK - nasib baik sewel sikit, kalu ko cakap aku sewel banyak siap ko!

Jill - hahaha... ade geng! syiooook..