Sunday, August 24, 2008

Ameer nyanyi

Aku ni tak pandai nyanyi... tapi usahakan jugakla nak ajar anak nyanyi... Ini ajala yang terdaya aku ajar walaupun lirik semua kelaut...

video

15 comments:

ita.itu said...

kah.kah.kah..gigih anak ko ye IK..hehe

K.Jah said...

pokok munge melur tanam tapi pantai ye yang??? mau ke idup dia tepi pantai tu? suh mama letak baja lebih2 sket yer???

comeyyyy!!

PuteriSatu said...

salam kenal..kelakar sungguh tengok....

echah_syed said...

cute jek :p

pasni suruh mama ajo menari ekk.

Luqman said...

Tepi pantai..kah kah kah......

.::WaNiE::. said...

pc takdek speaker dikecualikan ek :D

julietchun said...

Ptt 2-3ari nih ujan lebat,rupanya ko nyanyi.

Umi Mia said...

Emi...I jumpa presiden kita punya blog..hahaha...(ker u pun dah jumpa?)

Cakap Kosong said...

meme tahun depan masuk gangstarz dengan ibu ok .lepas tu dapat adiah bagi mama yong.

farina said...

fuyohh...acik farina tabik ameng spring kat ameer...lagu abc byk M M M,hehehe

kuInaJentayutiara said...

bakal juara AF yer..

apapun tabik... gigih berusaha

Mummy said...

ya allah cute nyaaa.... kalau lah mummy boleh punya anak lagi....

Akak said...

Salam ibu kumbang..

Cute so cute!!!

IBU KUMBANG said...

ita - hehe... aku pakse dia nyanyi.. sambil pegang rotan

KJ - penat aku suh dia nyanyi "pokok munge melor tanam tepi batas", tapi totap nak tepi pantai... gasak ko la..

Puteri satu - hik hik.. banyak salah lirik..

Combi - saya ni kayu, tak reti nari..

Luqman - hehe gelak la ko..

IBU KUMBANG said...

Wanie - nasib baik tak dengar ;D

Julietchun - sebenarnya ameer nyanyi ok, tapi ibu dia nyanyi tu yang teruk tu hehehe...

Umimia - akan ku terjah..

CK - apakata ko join sekali.

Farina - hehehe tu memang xleh nak betulkan lagi

Kuina - hehe One in millionla, banyak skit duitnya

mummy - boleh lagi tu... usaha tangga kejayaan..

Akak - tenkiu ;D