Thursday, August 28, 2008

Asam jeruk...

Aku memang teruja la kalu nengok asam2 jeruk yang terpamer cantik indah nian kat mana-mana pasaraya..
Hatiku pasti bergelodak.. nak asam! nak asam! lebih kurang macam tu la hati aku menjerit...
Aku punya feveret mangga muda tu sambal dia dia lupa pulak aku nama dia..
Tapi sesekali je aku beli.. mahal tu kalu beli kat sini.. menyampah aku..

Tak caya? cuba nengok tu price dia menyampah... aku amik 5 ketul dekat 5 hengget... dah la aku orang yang nan ado2.. tapi nafsu makan kuat... hehehe.. Tapi sempena nak posa ni aku belila jugak... hahaha.. best! pastu esok aku nak makan eskremmmm banyak2..

Nasib baik sedap.. kalu tak aku cerca je gerai asam jeruk ni..

6 comments:

Cakap Kosong said...

engkau ni mengandung ker ?

julietchun said...

Pompuan dan asam bagaikan lagu dan irama,pehhh,kecur liur aku.

IBU KUMBANG said...

CK - aku mengandungi (lemak) bukan mengandung hehe!

Julietchun - nyam2..merembes.. syiokkan!

echah_syed said...

combi suke kedondong yg kecik molek tu.. :p

Kujie said...

hari tu beli kat Alamanda...mahai lah..tapi asam dia sedaplah..ada berjenis2..

sesekali bolehlah....kecur liur

ita.itu said...

aku penah gak beli..pastu mahal kan..sekali jek aku beli..hehe