Friday, August 15, 2008

SENSASI BLOGGER : MAMPUKAH IBU KUMBANG MENGATASI MAWI?

Sensasi blogger : 15 Aug 2008, Subang Jaya.

Agak memberangsang prestasi blogger-blogger di Malaysia sejak kebelakangan ini. Ini mungkin disebabkan oleh anugerah-anugerah yang telah diberikan kepada para blogger menjadi pemangkin. Tahniah diucapkan kepada blogger yang telah menerima anugerah.

Salah seorang yang telah mendapat anugerah ialah blogger IBUKUMBANG. Ikuti perbualan wartawan sensasi blogger dan IBUKUMBANG.

SB: Berapa lamakah ibukumbang telah berkecimpung dalam dunia blogger?

IK: Saya bermula sejak dari kecil lagi semasa itu keluarga saya bermastautin di TIMUR LESTE. Saya sangat Gifted semasa itu.

SB: Setakat ini apakah anugerah yang paling anda sukai dan hargai?

IK: Sebenarnya saya tak berapa ingat.. Mungkin anugerah blogger paling riak. Ye.. saya pernah dapat anugerah itu.

SB: baru-baru ini kami mendapat tahu anda mendapat anugerah baru, bolehkah anda nyatakan apakah jenis anugerah itu dan dari pihak manakah anda mendapat anugerah tersebut?

IK: Dengan riak dan bangganya saya mendapat anugerah BRILLIANTE WEBLOG PREMIO-2008. Anugerah tersebut diserahkan oleh PearlEJ dan Ras.

SB: Ada apa2 yang ingin IK ucapkan kepada PearlEJ dan Ras?

IK: Saya amat2 berterima kasih kepada mereka. Anugerah ini tidak ternilai bagi saya... Ia menjadikan saya lagi bersemangat untuk mengetuk keyboard.. Saya berharap agar saya dan blogger yang lain diluar sana mampu menyaingi anugerah yang diterima oleh mawi... hehe

SB: Kami dapat tahu selepas anda menerima anugerah tersebut, anda menghilangkan diri, bolehkah anda ceritakan kepada kami misteri kehilangan tersebut.

IK: Selepas saya menerima anugerah tersebut, ramai orang diluar sana mengaku sedara dengan saya (ini statement orang kaya baru), walaupun saya lihat kesan2 genetik kami amat berbeza. Jadi saya telah jolikan duit kemenangan itu dan sekarang saya dah jatuh miskin... alhamdulillah semua yang mengaku sedara sudah menghilangkan diri.

SB: terima kasih IK kerana sudi ditemuramah oleh pihak kami (wartawan ni cepat2 nak blah, takut IK pinjam duit).

IK: sama2.










Inilah anugerah yang IK dapat....

Dengan ini Ibukumbang nak anugerahkan anugerah ini kepada...... lu pikirla sendiri! cuba pikir sapa agaknya ibukumbang nak bagi ye... hehe... adakah anda rasa diri anda? ehmmmm?????? jawapannya.....jeng...jeng..... ye semua kepada bloglist ibukumbang... Because you worth it..

4 comments:

shafa said...

Tahniah laaaa dekat IK, bukan kerana dapat anugerah tapi kerana di interview oleh wartawan. Wartawan tue llaki atau ppuan IK.hehheheee

Emi Farez said...

hehe ibukumbang ni miang sikit, mesti la yang henhem... kalu henhem tu mestila lelaki... mhuwawawawa....

echah_syed said...

nak gelak guling2 sat.. :D

lawak laa :p

malu laa cheQ nak ambek award ni *dgn gaya gedikz sket* kuikuikui :)

Emi Farez said...

hehe... gaya kasik lebih skit... mhuwawa..