Thursday, July 31, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO YOU

sorry mama semut, aku tak de softcopy gambar ko.. jadi sempena hari pahlawan ni aku tempek gambar Iskandar.. hwawawa..

Semalam hari jadi salah sorang ahli "KRONI-KRONIK" (geng sengal cermai kat Kolej 6,UPM), ANT si semut merah... atau nama sebenarnya Noraini Ismail..

Aku nak ucapkan SELAMAT MENJADI TUA..
Aku ada lagu untuk ko.. hehehe

HAPPY BIRTHDAY TO YOU
You're born in the zoo
like monkey and kanggaroo
happy birthday to you..

Apa yang boleh mengingatkan anda pada dia?

  • Lagu dangdut
  • pasar malam
  • Zhulian (dia ada skill bisnes2 ni)
  • Keta Kancil..( hehe dia ni mak supir kitaorg.. dia je ade kete.. Aku? jalan kaki je.. hik hik.. time kasihla bawak aku jalan2 ye masa zaman blaja dulu, lunyai kete ko)

PESANAN untuk birthday gurl..

Oi.. ko tu tak reti2 ke nak berkontek2.. aku sepak ko laju2 kang.. NAK? hehe


11 comments:

ita.itu said...

happy bday to semut merah (felix)..hehe

IBU KUMBANG said...

hehe aku pun ada rasa mcm tu gak.. kahkah..

Akak said...

Salam Ibu Kumbang...

Selamat hari Lahir buat Semut Merah...semuga persahabatan anda berdua bertambah mesra..

echah_syed said...

siap flying kick lagik :p

farina said...

suddenly tringat kat member2 k.emi (k.N, k.dila, k.suya, k.cip, k.liya and kak mcm2 lagi la)...cakap ttg pasar mlm tringat kat ais kerim goreng...sedap2

IBU KUMBANG said...

Akak - actually kitaorg selalu gaduh.. tapi rasanya sebab tu lah bertambah mesra.. tak puashati cakap aje...

Combi - harus.. memang geram ngan dia tu

Farina - Ais krim tu.. Sedap! ada ke lagi kat pasar malam kat seri serdang tu.. hwawawa... teringattu..

Umi Mia said...

hehe...rapat lagi ko yer ngan budak cermai...aku ni semua dah menghilang tanpa khabar berita...yerlah..duduk 2 sem jer..mana nak rapat

IBU KUMBANG said...

Rapat jugakla.. calling jerr.. jumpa sesekali. kita org tinggal sekali 7 semester.. hehe..

dillahkaff said...

oh ant yang ku centai...hepi born day....adusss...solly...lupaaaa...jgn marah cik salmah....mmm;(

IBU KUMBANG said...

Dila - Bagus la korang memasing saling lupa melupai.. sepak lelaju kang

nurul said...

comelnyer gamba baby tu! (>_<)