Saturday, July 19, 2008

TAG MISS REEZ A.K.A Kak senduk

Hehehe tag ni aku culik dari kak Rezzberry's Blog... Sebab aku ngeri dengan sumpahannya itu, aku gigihkan juga untuk membuat sehabis baik.. hahahaha...

5 TABIAT BURUK ANDA TIME SEKOLAH
1) Suka datang lambat (berlarutan sampai kerja)
2) Selalu tertinggal buku
3) Suka lepak2 kat kelas kuncu
4) Kutil jerawat ( masa tu jerawat aku banyak woooo.. skang ni bila xde jerawat aku rasa mcm kehilangan sesuatu.. best ooo kutil jerawat)
5) ponteng waktu semayang .. hehe tiap2 minggu period...


3 FAVOURITE SUBJECT ANDA... KENAPA???
1) Pendidikan jasmani - hehe.. buat2 lupa bawak baju, nanti ble lepak2 kat kantin
2) Maths - Memang suka....
3) Agama - Time ni bergabung ngan kelas lain.. bleh bergabung ngan kuncu2.


3 SUBJEK YANG ANDA TIDAK SUKA.. KENAPA??
1) Sejarah - Mak ai... banyaknya kena hapal.. sedangkan lirik lagu aku x leh nak hapal, apalagi buku sekolah...
2) Biologi - sepert yang diatas..
3) Bahasa melayu - mengantuk la wei....


MENARIK PADA KAMU...??
Suka berketawa kot dan berlawak budusss.....


ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA....????
Family terutama Ameer


SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR, SIAPA YANG ANDA HUBUNGI???
Mak.. Selalunya dia yang call..


TAG RAKAN ANDA...
Kepada semua yang baca blog ni...

4 comments:

echah_syed said...

ya rabbi ko ni ibu kumbang..period tiap2 minggu.bohong sunat laa tuh :p

combi pj laa suke sbb takyah blajo hohoho..mmg pemalas gak combi ni :D

mmg bestkan ingat time skool dulu..blom masuk bab mengorat cikgu emsem ekeke.. :)

IBU KUMBANG said...

Kak chombi - saya agak malang, tak de cikgu encem... Betul.. penat saya carik2 mana tau ada yang encem2 kerrr.

princessQ said...

itu kwn2 lame dah tau 'peel' ko....klu g surau jer....period....memasing dah faham....ahaks...skg ni kikis2 la tabiat tu yer.....huuhuuhuu

farina said...

kutil jerawat bukan tabiat burukku, tapi telah menjadi hobiku...(lagi2 jerawat putih kat hidung)