Thursday, July 3, 2008

DEJAVU - Suratan atau kebetulan

Ni cerita pasal Euro 2008... Walaupun dah lama berakhir tapi tak sempat nak post.. hehehe peram kat pala otak dulu. Begini citernye... ngeh..ngeh..ngeh.. Beberap bulan yang lepas, sikumbang request jersi bola, aku pun bermurah hati lerrr nak membelinye (yang cikai jer, rege RM 15 lebih kurang..). Cara aku memilihnyer ialah cari kaler merah, itu yang penting.. lepas tu aku main amik jer la.. tak kesah pun pasal negara dan pemain mana... ape aku kesah.. Sampai kat umah aku tanya ayah kumbang country mana ni? siapa ni pemain no.9 ni? (AKU MEMANG SESANGAT BUTA BOLA HOKEY!) ni negara ***** . oh yeke? tak penah dengar pun.. yg I kenal David Beckham, Christiano Ronaldo, Ronaldhino dan beberape lagilerrr.. tu jerr.. Selepas berbulan-bulan, aku tak sangka Jersi SEPANYOL yang aku beli itu akan menjadi JUARA EURO 2008 dan pemain no.9 itu akan menjadi wira..... Huahahaha! HOlalalala... FERNANDEZ TORRES, tetiba aku jadi peminat no. 1 TORRES.. I LOVE YOU...



Gambar belakang ketika sikumbang pakai jersi Sepanyol..

No comments: