Wednesday, July 16, 2008

Ibu, Nak pakai ROCK...

"Ibu, nak pakai rock (bandana <- betul kerr aku eja ni)" "kenapa nak pakai rock?" "Hari hujan ni, nanti ameer deman..." hehehe tetiba ibunya timbul tanduk nak mendajalkan anaknya... Lalu ku ikat bandana itu ala-ala skarf.. Siap kumbang complaint lagi.. "Ameer tak nak, Ini bukan rock ibu, ini macam ibu" hahahaha............ lihat la hasilnya... dalam tak nak2 ni.. posing jugak... ngeh2

18 comments:

ita.itu said...

haha..lawak la anak ko...nak rock ek dia..hehe

viruspadu said...

sweet jer

Umi Mia said...

alahai cumelnya...mcm pompuan rupanya..dahlah baju melayunya dah serupa baju kurung jer aku tengok...

:: AYU AYUMiE :: said...

1st time masuk blog nie...ahhaha, mati2 ingat girl... so comei!

Mummy said...

salam ziarah... comel anak nye yang...

elmely said...

ameer ke ameera ni ? konpius ! konpius! ahkak.

Luqman said...

Sebagai pakcik, aku tak setuju, bangkang..

dillahkaff said...

peh...cayalahhh luqman;)ingat k dillah lagi tak....dah keje kan?...ameeerrrr....cam jemod aku tengok...first bukak blog,ingatkan jemod tadi...eheheheheh...

IBU KUMBANG said...

Ita - aku pun masih tertanya mcm mana dia bole panggil bende tu rock

IBU KUMBANG said...

Viruspadu - hehehe macam tak baik aja dajal anak mcm ni

Umi mia - sebab dia pakai baju melayu tu aku mcm lg nk mdajal

Ayu-ayumie - time kaceh melawat yer.. bebudak belum berdosa.. semua mereka itu comel..

Mummy - terima kasih, kekadang masa kecik je comel.. bila dah besar x comel dah..

Elmely - ameer la mama yong... ibu tu saje je buat lawak budussss...

Luqman - ye aku tau aku tak patut dajal anak aku.. aku tau aku bersalah.. ko ni macam pak guard aku, suka tak bagi aku buat bende bukan2.. ala gurau sikit je..

Dilla - Hwawawa apasal lak ko kata macam jemod, xde rupala...

princessQ said...

dah cam pompuan lak...

IBU KUMBANG said...

Ala PrincessQ, Saje jer kacau2 anak aku..

farina said...

rock tapi nasyid version
menepati konsep islam hadari gitu...hehehe

echah_syed said...

sgt comey :)

Lily.Lulu. said...

wahh .. rock eh gi skolah ..
:D

IBU KUMBANG said...

Farina - kenapa cik Farin nak booking ameer jadi calon ke..

kak combi - budak.. wajah suci lagi.. hehehe..

lily - Rock kapak hehehe...

princessQ said...

kacau2 jer....ibukumbang tak leh kiter berbesan..ahaks...

IBU KUMBANG said...

yola tu...princessQ