Sunday, July 6, 2008

Ibu jangan buat pangai-pangai tau


Semalam hati berbunga kerja2 rutin dah buat... tinggal nak mop jerr.. tapi bila kuar jerr dari bilik air ternampak bekas oat aku tergolek dan sikumbang buat muka takut.. aku dah agak ni mesti ada apa2 ni.. aku toleh jerr kanan nampakla oat berterabur atas lantai... weiii, aku baru lepas sapu weii...
Mula2 macam nak marah tapi bila dia terkam aku siap cakap "Ameer sayang ibu, Ameer nak cium ibu.." Cair sehhh!!!. .. Tapi aku adalah membebel skit siap ugut nak babab lagi.. hehehe! tapi kumbang siap sound aku lgi.. "Ibu jangan buat pangai-pangai tau" Ini sape yang buat pangai2 ni, ibu atau anak ibu ni.. :)

3 comments:

elmely said...

apasal anak kau pangai macam tu hah? aku ingat kau dulupun macam tu

IBU KUMBANG said...

Apa boleh buat Mak borek, anak rintik....

ita.itu said...

haha..siot je jawapan ko...hehe...lawak2